آخرین بروز رسانی: 23ام مهر, 1403

انواع باتری هیلتی

مدل های باتری هیلتی آخرین فناوری باتری ها در بازار […]

مدل های باتری هیلتی

آخرین فناوری باتری ها در بازار جهانی مدل های نورون می باشد. اتصال نورون به ابزار های متفاوت موضوع و تمرکز اصلی این فناوری بوده و جز مزیت های ابزارها به شمار می رود. Nuron (باتری نورونی) یک پلتفرم باتری 22 ولتی بوده که ابزار های بی سیم را در انجام انواع کارها قادر می سازد. برای مثال می توان از باتری های نورون در دستگاه های سوراخکاری های سبک تا تخریب سنگین بتن استفاده کرد. باتری‌ های نورونی کاملاً مهندسی شده اند که می توان به محفظه جدید و مستحکم با فایبرگلاس و ضربه گیرهای خارجیِ جذب کننده ضربه اشاره نمود که محافظت بیشتری را حتی در سخت‌ ترین شرایط ارائه می‌ کنند.

 

مشخصه های باتری نورون:

  • پشتیبانی این فناوری تا بیشتر از 60 ابزار
  • به کار انداختن ابزار با زمانی تنها با سیم و نیروی گاز کار می کردند و یا نیاز به ولتاژهای بالاتر

حافظه باتری نورون

همه ابزار ها داده هایی تولید می کنند که سپس روی باتری های نورونی ذخیره می گردند. همه ابزار ها داده هایی تولید می کنند که سپس روی باتری های نورونی ذخیره می گردند. از این داده ها می توان برای هشدار دادن به افراد و همچنین در صورت نیاز فوری به اقدام استفاده کرد. برای دسترسی به اطلاعات می توان در تلفن همراه و دسکتاپ از طریق Hilti’s ON کمک گرفت. 

این داده ها شامل چه اطلاعاتی می شوند؟

  • استفاده از ابزار
  • مکان شارژ شدن
  • وضعیت سلامت باتری

انواع مدل های باتری هیلتی:

  1. BB 22-55 Nuron
  2. BB 22-85 Nuron
  3. BB 22-110 Nuron
  4. BB 22-170 Nuron
  5. BB 22-255 Nuron

تمام ابزارهای Nuron به تازگی توسعه یافته اند یا به طور گسترده ای طراحی شده اند تا نسبت عملکرد به وزن و ارگونومی بهینه را به دست آورند. هر ابزار دارای فناوری Nuron یک روش اتصال به اینترنت توصیه شده دارد، همچنین هیلتی یک سیستم اتصال به اینترنت مطابق با ANSI را برای جلوگیری از سقوط اجسام هنگام کار در ارتفاع ارائه می کند.