آخرین بروز رسانی: 15ام مهر, 1403

راهنمای خرید چکش تخریب

راهنمای خرید چکش تخریب راهنمای خرید چکش تخریب موضوع این […]

راهنمای خرید چکش تخریب

راهنمای خرید چکش تخریب موضوع این مقاله می باشد. گروه رضو نکات مهم انتخاب دستگاه چکش تخریب را در این مقاله شرح خواهد داد. ابتدا دستگاه چکش تخریب را معرفی خواهیم نمود. در گذشته ابزاری به نام پتک را برای تخریب استفاده می کردند که کار با آن بسیار سخت و طاقت‌فرسا بوده و قطعاً کار شما به تمیزی کاری که با یک چکش تخریب انجام می‌دهید نخواهد بود. اما امروزه دستگاه های چکش تخریب با داشتن قلم یا مته در مدل های مختلف می تواند جایگزین آن شود. 

دستگاه چکش تخریب چه کارایی دارد؟

برای تخریب سازه های سخت و مقاوم از دستگاهی به نام چکش تخریب استفاده می شود. این دستگاه قابلیت تخریب زمین و دیوار بتنی، سازه های چوبی، پله، دور پنجره و … را دارا می باشد. از لحاظ ظاهری شبیه به دریل در ابعاد بزرگتر و مکانیسم گردشی متفاوت می باشد. شدستگاه انواع مختلفی دارد که به صورت کلی به شرح زیر تقسیم بندی می‌شود:

  1. چکش تخریب برقی
  2. چکش تخریب بادی یا پنوماتیک
  3. چکش تخریب هیدرولیکی

7 نکته انتخاب چکش تخریب: 

  1. تعیین نوع پروژه و وسعت آن
  2. انتخاب نوع قلم یا مته چکش تخریب
  3. نوع ابزارگیر
  4.  وزن دستگاه
  5. لرزش دستگاه
  6. دارا بودن چراغ سرویس (چراغ هشدار دهنده)
  7. چکش تخریب برقی، بادی یا هیدرولیکی (هترین و پرفروش‌ترین انواع چکش تخریب متعلق به چکش تخریب برقی است.)

توضیحات راهنمای خرید چکش تخریب: 

مته بیت SDS از جمله مته های پرکاربرد دستگاه چکش های تخریبی می باشد. به شما اجازه می‌دهند بدون نیاز به اینکه آن را در چکش چفت کنید به‌راحتی از آن استفاده کنید بدون آنکه مته به لرزش بیوفتد. یکی از مطرح ترین تولید کنندگان چکش تخریب برند هیلتی HILTI می باشد. گروه رضو تامین کننده محصولات هیلتی در ایران می باشد. انواع چکش‌های تخریب دارای سه نظام‌های مختلفی هستند که به 3 دسته تقسیم می‌شوند:

  1. ابزارگیر چهار شیار
  2. ابزارگیر پنج شیار
  3. ابزارگیر شش‌ضلعی یا 6 شیار

استعلام قیمت چکش تخریب هیلتی: 02166714171


انواع مته چکش تخریب:

  • مته نوک تخت (تخریب لبه ها)
  • مته نوک تیز (تخریب کف بتنی)
  • مته بیلچه ای (تخریب دیوارها و کف‌های بتنی)
  • مته flex (تخریب کاشی و سرامیک)
  • مته point (موارد عمومی)

چکش تخریبی تا چه مساحتی می تواند تخریب کند؟

برای هر کاری نیاز است شما متناسب با همان کار چکش تخریب را انتخاب نمایید. در نظر داشته باشید که هرچه سختی متریالی که باید تخریب شود بیشتر باشد باید از چکش‌هایی با توان بالاتر استفاده کرد که نشانگر این توان نیز ژول (قدرت دستگاه در هر بار ضربه) است. 

ژول بیشتر = قدرت چکش تخریب بیشتر

 

ژول به چه معناست؟

در واقع منظور از ژول قدرت دستگاه در هر بار ضربه است. نرخ هر ضربه بر اساس واحد ژول در هر دستگاه از 10 ژول تا 30 ژول متغیر است.

دلیل اهمیت وزن دستگاه چکش تخریب: 

باید بدانید که قدرت دستگاه بر روی وزن تاثیر گذار خواهد بود. هرچه قدرت دستگاه شما بیشتر باشد به همان میزان وزن دستگاه نیز سنگین‌تر خواهد بود. حتما وزن دستگاه چکش تخریبی را متناسب با نوع و مکان تخریب خریداری نمایید. به‌عنوان‌ مثال اگر برای تخریب یک دیوار آجری می‌خواهید از چکش تخریب استفاده کنید؛ دستگاه سنگین‌ وزن و پرقدرت مانع کار شما خواهد شد.

خرید چکش تخریب از گروه رضو

می توانید انواع چکش های تخریب را در رضو ثبت سفارش نمایید. همچنین می توانید از مشاوره رایگان پیش از خرید بهره مند شوید. مدل های چکش تخریبی TE 1000 AVR , TE 800 AVR و …

نظر شما برای ما با ارزشه

0 دیدگاه