آخرین بروز رسانی: 11ام مهر, 1403

تفاوت دریل شارژی با دریل برقی

تفاوت دریل شارژی با دریل برقی تفاوت دریل شارژی با […]

تفاوت دریل شارژی با دریل برقی

تفاوت دریل شارژی با دریل برقی موضوع این مقاله می باشد. دریل شارژی و برقی فقط در نوع منبع تغذیه با هم تفاوت دارند. بدین صورت که دریل های شارژی به سیم برق متصل نیستند و با باتری کار میکنند. در زمان هایی که به پریز برق دسترسی نخواهید داشت این مدل بهترین گزینه می باشد. در مقابل آن دریل های برقی دارای سیم می باشند و باید در هنگام کار به پریز برق متصل باشند. دریل شارژی با توجه به نوع موتور به ۲ دسته براش و براشلس تقسیم می شود. در دریل شارژی براشلس به جای ذغال از آهن ربا استفاده شده است و مزیت های مخصوص به خود را دارد.

7 مقایسه دریل شارژی با دریل برقی:

  1. نحوه کارکرد:
    1. دریل برقی با سیم
    2. دریل شارژی با باتری
  2. محدودیت مکانی: دریل شارژی را می توانید به هر مکانی ببرید، فقط باید مطمئن باشید که باتری دریل دارای شارژ است. اما دریل برقی را باید در مکانی مورد استفاده قرار دهید که پریز برق وجود دارد.
  3. توان: دریل های برقی در مقایسه با دریل های شارژی عمدتا توان بیشتری دارند.
  4. وزن حمل و نقل: دریل های شارژی برای حمل کردن بسیار مناسب تر هستند. دریل های برقی سنگین تر هستند.
  5. واحد اندازه گیری: توان دریل های برقی وات است اما دریل های شارژی با ولت سنجیده می شوند.
  6. نوع کاربرد: 
    • دریل شارژی دارای 2 مدل:
      • دریل پیچ گوشتی شارژی
      • دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی
    • دریل برقی دارای 2 مدل:
      • دریل برقی ساده 
      • دریل گیربکسی
  7. مراقبت: در دریل های برقی شما باید مراقب سیم باشید اما در دریل های شارژی باید از باتری و شارژ آن مراقبت کنید و شما باید فکر کنید جمع و باز کردن سیم ها برای شما مشکل ساز است یا اینکه همیشه باتری خود را شارژ نگه دارید.

از کجا نوع برقی یا شارژی دریل را بدانیم؟

در هنگام خرید دریل های برقی و شارژی به نام های بر روی جعبه توجه فرمایید. عمدتاً بر روی جعبه دریل های شارژی کلمه CORDLESS نوشته شده است و هر جایی که این کلمه را دید باید بدانید که یک ابزار شارژی را می خواهید، خریداری کنید.

خرید دریل برقی و شارژی از رضو

می توانید دریل برقی و شارژی هیلتی را با ضمانت اصالت کالا به همراه گارانتی از رضو با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید. برای دریافت مشاوره پیش از خرید با کارشناسان فروش رضو تماس (02166714171) حاصل فرمایید.