جدول دسته بندی محصولات هیلتی
برند HILTI متعلق به کشور لیختناشتاین (Liechtenstein) است. شرکت هیلتی در سال ۱۹۴۱ در شهر Schaan تأسیس شد و امروزه یکی از برندهای مطرح و شناختهشده در زمینه ابزارهای حرفهای، تجهیزات صنعتی، و فناوریهای ساختمانی است. این برند بهویژه در میان مهندسین، تکنسینها و شرکتهای ساختمانی به دلیل کیفیت بالا، دوام محصولات، و خدمات پس از فروش قوی شناخته میشود. شرکت هیلتی (HILTI) آلمان، یکی از پیشروترین تولیدکنندگان ابزارآلات صنعتی و ساختمانی است که محصولات متنوعی را در دستهبندیهای گوناگون ارائه میدهد. در جدول زیر، برخی از محصولات این برند را مشاهده میکنید:
دستهبندی محصول | زیر مجموعه محصول |
---|---|
ابزارهای برقی و شارژی | دریل برقی، دریل شارژی، بتن کن، دریل پیچ گوشتی، بکس، اره بتن بر، اره، فرز و سنباده |
ابزارهای تخصصی | ابزارهای برقی تخصصی، ابزار پرس لوله، برش و چینکننده، دیسپنسرها (گان)، باتریها، شارژرها و پاورها |
ابزارهای کرگیری | دستگاههای کرگیر هیلتی |
ابزارهای اندازهگیری و اسکنر | اسکنرهای بتن، ابزارهای اندازهگیری |
سیستمهای انکر | انکرهای مکانیکی، انکرهای شیمیایی (چسب هیلتی)، میلهها و عناصر انکر |
سیستمهای میخکوب | تفنگ میخکوب هیلتی |
مصرفیها | متههای بتن و بنایی، متههای کرگیری و الماس مته، تیغههای اره، لوازم جانبی ابزار، متههای فلز، چوب و سایر مواد، تیغههای برش الماسه و چرخ فنجان، سایندهها، انواع قلم و تجهیزات، تیغههای اره کف الماس، تیغههای اره دیواری و سیم، بیت و سوکت |
لوازم جانبی | لوازم جانبی ابزار، لوازم تمیزکاری |
لوازم تمیزکاری | جاروبرقی و لوازم جانبی، تجهیزات جمعآوری گرد و غبار، دمندههای شارژی |
اسکلت خارجی | جرثقیل همراه |
برای مشاهده کاملتر محصولات و دریافت اطلاعات بیشتر، میتوانید به دسته بندی محصولات سایت رضو در فهرست (نمایندگیهای هیلتی در ایران) مراجعه کنید.
قرمز بودن برند HILTI چیست؟
رنگ قرمز در برند HILTI دلایل چندگانهای دارد که بیشتر به هویت برند، قدرت دیداری، و پیام روانشناختی مرتبط است. این رنگ بسیار هوشمندانه انتخاب شده است و سبب تمایز در مقایسه با سایر برندها شده است. در ادامه دلایل قرمز بودن رنگ این برند شرح داده شده است:
1. قدرت و انرژی
رنگ قرمز نشان از مفاهیم قدرت، انرژی، هیجان و جسارت می باشد. HILTI با انتخاب هوشمندانه این رنگ برای کاربرانش پیام قدرتمند، حرفهای و مناسب برای کارهای سنگین و صنعتی را دارد.
2. تشخیص آسان در محیط کار
در محیطهای کاری مثل کارگاهها، سایتهای ساختمانی و فضاهای صنعتی، وسایل و ابزار باید بهراحتی قابل تشخیص باشند. رنگ قرمز به دلیل تضاد بالا با اکثر رنگهای پسزمینه (مثل خاکستری، بتون، فلز و …) تشخیص را آسانتر می کند.
3. تمایز برند
در دنیای ابزارهای صنعتی، برندهایی مثل Makita (آبی)، DeWalt (زرد)، Bosch (سبز/آبی) و Milwaukee (هم قرمز) رقابت دارند. برند HILTI با انتخاب رنگ قرمز مخصوص یک هویت بصری خاص برای برندش ایجاد کند.
4. یکپارچگی برند
رنگ قرمز در تمام ابزارها، بستهبندیها، لوگو و حتی فروشگاههای هیلتی به چشم می خورد. این موضوع باعث شده است که برند بهشدت قابل شناسایی و یکپارچه باشد.
مقالات مرتبط رو حتما ببینید
نظر شما برای ما با ارزشه
0 دیدگاه